Ett Tillkännagivande

Eftersom vi numera har ställt in oss på det här med att släppa alla prestationer och all hets kring denna blogg så har jag bestämt mig för att dela med mig av en grej. Kanske inte tycks vara mycket av välden för dig men det tog mig många timmar att pyssla ihop denna lilla sak och extremt mycket mod. Jag har gjort en liten video som ligger uppe på youtube där jag pratar om min tatuering, när var och hur jag gjorde den.
Klicka på denna bild så kommer du direkt in på min pinsamma video!

Ska jag vara ärlig vet jag inte om den fortfarande kommer att ligga uppe efter denna vecka. Troligtvis kommer jag att drabbas av panik och ångest över det jag gjort. Kommer få bita mig i tungan och klicka på radera. SÅ, vill du se den, passa på nu!
 
Det var mitt lilla tillkännagivande! Ha det så bra PUSS 
/ Sara
 
 
 
 
 
 
 
 
Allmänt | |
#1 - - corneliaeriksson.blogg.se:

Starkt gjort att göra något som känns jobbigt, hoppas det känns övervägande bra ändå :)

Upp