Fångad av en stormvind bokstavligen

Idag är det söndag, med andra ord helvetesdagen... Alltså efter varje helg känns det olidligt att behöva släpa sig till jobbet i FEM HELA DAGAR innan det är helg igen. Ska det kännas så resten av ens arbetsliv?! Önskar jag var rik och ekonomiskt oberoende som Blondinbella så att jag kunde strosa runt på stan och äta orimligt dyr sushi och testa handkrämer på NK... MEN, så tur har en ju inte eller hur...
 
I alla fall hade jag en fin kväll igår som jag varsamt dokumenterat i ofantligt suddigt mobilkameraformat. Omständigheterna för god fotografering var inte de bästa (skyller på det och inte potentiell avsaknad av talang), med en öl i ena handen och fulla 30-åriga kulturmän som för en kväll levde ut sin ungdom i klädkombon svart polo+kavaj. Hursomhelst, det var Love Antell som spelade på Debaser Medis. Satsade på ett fototema för kvällen som jag valde att kalla "Instant inception". Alltså att ta foton på Love genom någon annans foton av Love. Därför ser typ alla bilder från kvällen ut såhär:
 
 
 
Tyckte det var lite ~nytänk~ Är mycket nöjd med bildserien och idén bakom och ska nog pitcha den till Fotografiska alternativt konstfack.
 
Eftersom det var turnéavslut var ju Love tvungen att dra fram någon riktig ståtlig överraskning. Och VILKEN ÖVERRASKNING SEN! I sann Hallelujah-moment-anda klev ingen annan än Carola "The Queen" Häggkvist på scen och dansade med mickstativet under en låt. Stormade scenen in my mind. Johanna, min syrra, märkte inte ens att det var hon!??!
 
Denna snap illustrerar min högst legitima och rimliga reaktion över Carolas plötsliga närvaro. Johanna tyckte att jag överreagerade.
Aja, njut av denna bildkavalkad nu så ska jag återgå till att söndagstjura.
/Elin aka spontant carola-fan
 
Allmänt | |
Upp