Två dagars recap, två dagars relapse

Igår gjorde jag och Sara boyfriend/girlfriend-tagen och svarade på frågor om varandra. Båda fick mycket väl godkänt och Sara fick ett extra plus i kanten eftersom hon visste att jag samlar på menyer från typ fik och restauranger från resor jag varit på samt att om jag enbart fick äta en sak resten av mitt liv så skulle det vara valnötter/cashewnötter. Oh how well u know me!
 
Inte nog med det så verkar vi också ha nån sorts undermedveten outfitsynk eftersom vi båda såg ut såhär:
 
 
Tolkar vår gemensamma fashion sense som att vi lever i någon sorts undermedveten symbios.
 
Hur som helst har min dag idag inte levt upp till samma standard som igår. Har fått mina skosnören avklippta av en unge på förskolan, blivit förkyld och så täppt i näsan att jag inte kan känna smaken på chokladoatlyn :'(, missat bussen och tvingats vänta i regnet i 20 min, tappat en tjuga, råkat somna på pendeln och hamnat ute i Tumba.... suck.... Kurerar min utbrända själ med förkylningssmaklöst kaffe i plastmugg. Imorgon är det torsdag fast i jobbdagar räknat egentligen fredag! To-do-list för kommande dagar är att köpa skosnören, trist grej att investera i. Ska köpa skosnören i ståltråd så att sax-marodören inte kan slå till igen. Avslutar detta negativa inlägg med en urskön bild på mig i mitt nuvarande tillstånd:
 
 
//Elin
 
Allmänt | |
#1 - - Sara:

(Obs gillar att jag skriver en kommentar här till dig babe) Alltå är det ok att jag satt och skrattade högt åt detta inlägg. Trotts att allt skit i världen som kan hända hände dig idag (sjuk, åkte till tumba blev av med skosnörerna) så är då ändock på gott humör. Alltså älskar dig så otroligt mycket! HAHHAH skrattar fortfarande åt skosnöreinsedenten!!!!

#2 - - sara (igen) :

du kanske inte var på gott humör, men jag vet att du är det innerst inne. Where's that smile Elin?
OBS skrattar fortfarande åt skosnörerna

Upp