Självutnämnd mojito-master

Här kommer en liten hälsning från en nyduschad och oerhört glowy Elin. Har krisat några minuter nu efter duschen pga fick så mycket feeling i all min plötsliga freshness att jag MÅLADE TÅNAGLARNA?!? När målar jag någonsin tånaglarna liksom!? Formade till och med små papperstussar för att -separera- tårna i syftet att undvika kladd och spill? Därav påföljande kris av existensiell form... Så nu sitter jag här, är easy,breezy och beautiful med ljusröda tånaglar som en sann kulturtant som handlar kläder uteslutet från Gudrun Sjödén.
 
Aja, en lär sig mycket om själv hela tiden. Till exempel att jag är (om än självutnämnd och inte ännu av omgivningen erkänd) Mojito-master! Alltså, skådar en ljus framtid som bartender om allt annat skulle skita sig i livet och karriären. Trodde att hoppet var ute för mig att hitta min gömda talang men icke! Nu vet jag! Nu kanske jag måste bredda min drinkrepertoar, jag må göra fröjdefulla mojitos men minnet av de drinkar jag och Sara blandade för ett par veckor sen (som kom att kallas The Chad & Brad special) sitter kvar... Och de var ju kanske inte lika spot on.. trots att de var fina och innehöll silverkulor!
 
Här är mojitoskannan som även kan beskrivas som "a little bit of heaven" ;))
 
Förövrigt har ju jag och Sara spelat in en video på hennes youtube kanal, men det vet ni ju redan. Obs att det var första gången för mig och det var SÅ kul!!! Om ni inte har kollat, KOLLA! Vi firade det (OCH att vi bokat boende för första stoppet på tågluffen!!!! Amsterdam!!) med att gå och äta kardemummabulle och råka förolämpa den mycket serviceinriktade och gulligulliga killen i kassan.... ooops
 
 
Bästy och livskompanjon!!! Plus när jag lär ut mina dansmoves i videon...
 
Okej här bjuder jag på en snygg bild på mig i ett av mina mest 90-taligaste moments där jag fått hybris och fått för mig att jag är Gwen Stefani.
 
 
Bye from Elin sporty spice
Allmänt | |
Upp