Feminister på youtube, ja tack!

Jag har gjort det igen. Igår la jag upp en ny video på youtube. Men denna gång är jag faktiskt rakarns nöjd över den om jag får säga det själv (Inte alls världens största ego) Klippet handlar om hur man i samhället idag paratar om hur kvinnor ska beter sig, klär sig och skydda sig själva mot sexister, våldträckmän med mera med mera. Att man inte pratar om idioterna som faktiskt är osakerna till att patriarkatet fortfarande är ett av våra största samhällsproblem. Detta gör jag med en liten rolig twist då jag har gjort en parodi på det klassiska klipper "What's in my bag". Kanske du är sugen på att titta. Klicka på denna bild så kommer du direkt till klippet! 

 
Jag känner att youtube behöver lite fler feminister. Det räcker med skönhetsklipp, haul-videos och flick/pojkvännstags. NU ska jag slå mig in på banan. Hoppas att du vill/orkar kolla in klippet för det skulle verkligen göra min dag! 
 
Här är min första video. 
 
KRAM mina babes
/Sara
Allmänt | |
Upp