Vad vet du om Ernst Kirchsteiger

Ernst, min kära Ernst. De finns så få grejer som jag tycker så mycket om, som att sitta på landet med utsikt över havet, och höra melodin till ditt sommarprogram dra igång. Det är något visst med dina program. Att du går runt barfota, att du från ingen stans kan plocka fram otroliga visdomsord och att du gör så fina grejor. Hela du gör det speciellt. Jag igonorerar rösterna som säger att du fatiskt bara är barfota framför kameran för att behålla den där imagen. Att det du säga är noga inövat och att det du gör bara är fuskbygge. Det vill jag inte tro på Ernst. Jag är inte besatt, jag tycker bara om dig helt enkelt. Så här om dagen när jag låg och spejade utanför ditt fönster så ramlade jag över detta quiz. Inte av vanvett utan av ren nyfikenhet så bestämde jag mig för att anta utmaningen. 
 
 
Frågor om din fru och hur länge ni varit tillsammans. Vilket år du var julvärd, vart du är född och många andra saker om dig som jag egentligen inte borde kunna. Men när jag fick se resultater blev jag lite besviken. Känner jag dig egentligen Ersnst? 8 av 11. Vem är han, den där glae' medelåldersmannen som känner in stenar humör och luktar på  alla blomor i hans väg. Vem är du Ernst? 

Visst jag kanske skriver detta med en uns av ironi. Men djupt där nere är det mitt sanna jag. Alltså Ernst <3
/ Sara
 
Allmänt | |
Upp