Du ska inte tro att du är något

Sådär! Nu är ett till klipp uppe på youtube. Det är ganska konstigt det jag håller på med. Spela in mig själv, pratar om konstiga grejer sitter timmtal och klipper och redigerar. Men jag tycker så satans myket om det. Det är verkligen superkul. Jag har bara 8 sub varav 2 är jag själv och en är birk. Så jag har 5 främlingar som följer min kanal och kollar på det jag gör. Och det gör mig så himla glad. Att fem person orkar lägga ner sin tid att titta på det jag har knåpat ihop. Det är helt otroligt. 
 
Varför jag började göra dessa video är ju först och främst att jag tycker det är så otroligt roligt, att få ha något positivt att tänka på. MEN också för att förinta min egna prestationsångest. Jag har lätt för att trycka ner mig själv och vara självkritisk. Vilket är mycket vanligt bland kvinnor i min ålder eftersom samhället lär oss att "Vi ska inte tro att vi är något". MEN jag vill vara något, vill våga visa vem jag är utan att klandra mig själv. Jag vill spräcka hål på prestationsångesten och göra sönder skämskudden. Att jag lägger ut videos på youtube kanske inte är något jag går runt och skryter om eftersom det är tabubelagt i de kretsar jag lever i. Men varför ska jag skämas?
 
HÄR KAN DU KLICKA PÅ BILDEN OCH SE MIN ALLDELES UDNERBARA FANTASTISKA VIDEO SOM JAG SJÄLV HAR GJORT! 
 
 
Allmänt | |
Upp