koffeinrus 20.42 en söndag

Nu har jag druckit alldeles för mycket kaffe och sitter och fantiserar om hur det vore att faktiskt vara så pass musikaliskt lagd att en kunde starta band..... Spelade klarinett sjukt många år när jag var yngre men det räknas knappt. Kan inte gärna starta en musikkarriär på covers av köp varm korv eller mors lilla olle. Sånt får mig att känna mig så misslyckad!. När personer, som såklart mestadels är yngre än en själv, har sån sjuk talang och bara rider på en våg av coolhet just för att de besitter den talangen. Vi talanglösa arma människor då? Hur ska det gå för oss? Vi som hellre sitter hemma,dricker kaffe ur plastmuggar från tupperware och kollar gamla avsnitt av tyra bank´s show på youtube eller googlar bilder på cute animals. När ska det bli en socialt accepterad och stencool subkultur?
 
Finns det en Quick fix till coolhet? Eller kändisskap? Borde säljas i flerpack på typ Clas Ohlson eller Ikea pga de har ju annars ALLT!? Ta tre betala för två.
 
 
Hejdå alla
/Elin
 
 
 
 
Allmänt | |
#1 - - moa:

inspo till detta inlägg under tiden du taggade mig i marry someone in this pic-bilden eller gmn

Upp